13 Nisan 2013 Cumartesi

Vıdıvodo Beyaz Peynir Porno

İzmir Kordonboyunda 330 metrekarelik bir dairede yaşayan 60 yaşında bir erkeğim. Karım menopoza girdikten sonra uzaklaştı benden konken partileri falan derken tabi aramızda bir uçurum var seks hayatımız hiç yok yani. Oysa ben yaşıma rağmen cinsel arzuları olan biriyim. Bir kaç geneleve gittim orda yaptım ama oradaki kadınlar beni cezbetmedi. Yani bir türlü istediğim gibi seks
yapacak birini bulamadım. Bir sabah kalkıp mutfağa giderken eve temizlikçi geldiğini gördüm. Arkadan bakıp mutfağa girdim. Mutfakta oturup kahvaltı ederken temizlikçi kadın içeri girdi. Girmesiyle de sikimin alev alev yandığını hissettim.Temizlikçi, kadın değil genç bir kızdı. Öyle güzel öyle güzeldi ki, bembeyaz teni, kiraz dudakları, elma yanakları vardı ve kalçaları gelişmişti. Memeleri giydiği beyaz tişortun altından fırlayacak gibi duruyordu. Bana "iyi sabahlar beyefendi" dedi. "İyi sabahlar hanım kızım" diyerek cevap verdim. Sikim taş gibi olmuştu. "Hanım nerede?" diye sordum, "arkadaşlarına gitti" dedi evde yalnızdık. Aklımdan kötü şeyler geçmeye başlamıştı. Kendimi zor tuttum ve banyoya gittim. Duşun altında kendime gelmeye çalışıyordum kalkan sikimi çimdikleyerek indirmeye çalıştım. Dışarı çıktığımda onu domalmış halı silerken gördüm. Kalçaları olduğu gibi meydandaydı. Basma entarinin yumuşak kumaşı götünün arasına girmişti. Dizleriyle kumaşı da gerince her şey ortaya çıkmıştı. Sikim kalkmıştı gene. Benim yanımda durduğumu hissedince başını yukarı kaldırdı ve bana baktı . Ne istediğimi anlamıştı sanki. Ayağa kalktı ve "Hanımınız temizlik için beş milyon veriyor, sizin için on beş milyon olur" deyince elinden tuttuğum gibi yatak odasına götürdüm ve eline on beş milyonu tutuşturdum. Okşamaya başladım. Her yerini okşuyordum. Kalçaları genişti ve bir tek külotu vardı. Memelerine adeta yumuldum meme başları pembe idi. Dilimi değdirir değdirmez sertleşmişti. Daha fazla beklemeden külotunu çıkararak amını görmek istedim. Ben bacaklarına geçtim onları yalarken oda eliyle amını okşamaya başlamıştı. Yarrağım sertleşmiş ve iyice uzamıştı. Hizmetçi yarağımı görünce "yaşına göre oldukça sert ve uzun" dedi. Sanki orospu gibi konuşuyordu. Eliyle tuttu ve okşamaya başladı ağzına aldı emiyordu sanki koparırcasına harika bir duyguydu. Minicik ağzında yarağım kayboluyordu sanki. Bende onun bacakları açtım bızırına dilimi sürer sürmez kalçaları kasıldı elleriyle başımı tuttu ve amcığına bastırdı. Çok hoşuna gitmişti. Daha sonra önümde domalarak onu bu pozisyonda sikmemi istedi. Daha fazla dayanacak gücüm kalmamıştı zaten arkasında yerimi aldım ve yaşlı yarağımı bir kaç kez sıvazlayarak kalçalarının arasına bastırdım. Bir kaç saniye bekleyerek yarağımın bu sıcaklığı hissetmesini sağladım. Sonra yavaş yavaş yarağımı tatlı genç diri amcığa sokup çıkartmaya başladım. Nemli delik yarağımı yalayıp yutuyordu. O da elini bacak arasından uzatarak taşaklarımı buldu ve taneleri parmaklarının arasında çekiştirerek oynuyordu çok zevkliydi çok... Dayanacak gücüm kalmamıştı ve sarsılarak içine fışkırtmaya başladım harika bir duyguydu benim için harika

1 yorum:

  1. slm ben Batuhan ist 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil

    YanıtlaSil

 
Sitemizde Kaldırılmasını iStediğiniz / Hikaye / Etiket Gibi Kelimeler için zobekir@hotmail.com Adresine Mail Atınız..